miercuri, 19 august 2009

Something easy...

Lama...cea mai buna prietena a mea in ultima periaoda..este singura ce ma lasa sa o folosesc pentru scopuri personale, iar apoi o pot arunca fara sa se supere ea sau altcineva pe mine..Innebunita caut dupa ea.Rand pe rand imprastii toate lucrurile in camera mea.
Disperata ma asez in mijlocul camerei.Imi stahg genunchii la piept si incep sa plang si sa ma legan.Gandurile mele zboara la toate lucrurile neplacute si dureroase ce le-am trait...cu mine,cu tine,cu toti cei din jurul meu..cei carora le-am facut rau...
Incet,incet lumea mea devine tot mai intunecata...Lacrimile ce curg pe obrajii mei nu sunt de ajuns pentru durerea ce o simt.Gasesc lama!!!O iau si o asez usor in palma...atingerea metalului rece in palma mea calda imi provoaca fiori.Strang lama in mana...picaturile de sange ce cad coloreaza covorul alb in nuante de rosu aprins.Ridic lama din palma...incep sa scrijelesc pe antebrat..metalul rece lasa in urma lui siroaie de sange ce se prelingeau pe covor.Schitez un P, apoi un A...numele tau,PATRICK...insa renunt.Continui cu un I,apoi N...PAIN...
ma uit la balta de sange formata...durerea mea se scurge odata cu el...Ameteala ma cuprinde,ma intind incet in balta.Inchid ochii si imi imaginez lumea...de fapt tot ce visez este o imagine alba, o inexistenta crunta.
Incep sa plutesc...ma ridic si-mi vad trupul cum zace in balta de sange...rosu si alb...moarte si inexistenta...moartea sufletului meu si inexistenta ce am fostr pentru cei din jur...e tot ce am trait mereu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu