marți, 11 august 2009

regrete...

Deschid ochii...ma uit in oglinda din fata mea si nu ma mai recunosc.Am acelasi chip dintotdeauna...dar parca ceva e schimbat...nu mai sunt eu.Ceva sa schimbat inauntrul meu...as vrea sa stiu si ce.Oare sunt schimbarile adolescentei..schimbari de personalitate dar mai ales de gandire.Pe masura ce aceste schimbari devin tot mai evidente iti pierzi prietenii vechi...si desi apar altii nu ii pot inlocui pe ceilalti...Ca un ciclu ce se tot repeta...Ciclul vietii tale.Am devenit un amestec ciudat de tristete si bucurie...dorinta si indiferenta.Credeam ca sunt o persoana visatoare...si sunt.Credeam ca visele mele nu pot face rau nimanui....mie,tie,tuturor.Credeam ca sunt in stare sa decid ce e bine si rau de una singura...fara a-i afecta pe cei din jurul meu.Dar nu e asa.Am observat ca am devenit egoista.Ca nu-mi pasa decat de mine.Dar asta nu mai conteaza.Fiindca....Un singur lucru mai am de spus...imi pare rau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu