joi, 13 august 2009

regrete(III)


Nu sunt singura.NU sunt singura vinovata cum crezi tu.Si nu esti singurul ce sufeera.Mai este si EL. El....cel care m-a iubit cu adevarat.Cel pe care eu l-am facut sa sufere.
NU...nu te iubeam.Nu asa cum voiai tu.Dar imi pasa de tine.Pentru prima oara in viata mea regret ceva.Regret ca nu te-am iubit,regret ca te-am facut sa suferi...regret tot.Poate nu ar fi trebuit sa te intalnesc vreodata.Poate nu ar fi sa-ti dau sperante.Amintiri dulci-amarui imi invadeaza mintea.Dulci din partea ta, amare din partea mea.Totusi regretele mele nu te vor face sa te simti mai bine.Ma uit cu invidie la raul din fata mea ce se misca lin.Vreau din nou aceasi pace.Insa e imposibil.In inimile noastre au fost scrijelite cu sange aceste intamplari.Indiferent cat de mult am fost implicati....Vor fi imposibil de uitat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu