miercuri, 15 iulie 2009

fara titlu!!!

Singuratatea noptilor de cand tu ai plecat este coplesitoare. Merg agale pe malul marii...noaptea cea misterioasa o invaluie si o face de nerecunoscut. Devenise un loc sacru, pustiu, unde numai oamenii goliti de orice fel de sentimente aveau voie. Valurile calde ale marii imi atingeau picioarele reci provocandu-mi fiori de placere. Ma opresc. Imi dau jos hainele ce le aveam pe mine. Apa calda a marii ma imbie sa o incerc. Intru usor in ea, senzatia de placere ce o simteam, amplificandu-se cu fiecare pas ce il faceam. Dupa cateva minute ies din apa. Imi caut hainele. Le observ...insa erau in mana unui stain. Hipnotizata de ochii lui albastri ma indrept spre el netinand cont ca sunt imbracata in costumul Evei...nu stiu cum, dar ajung fata in fata cu acel strain. Se apropie de mine si ma saruta...intai usor, tanru..apoi trece la atac ca un leu salbatic si infiebantat..."In acea noapte calda si neagra, luminata doar de luna plina de pe cer, m-am culcat cu un strain..". Dimineata se iveste iar razele soarelui ma trezesc usor...eram singura pe plaja...strainul se carase cu tot cu hainele mele. Acoperita cu cateva frunze, in zonele intime ma intorc acasa. Ajunsa acolo ma cuprind remuscarile...N-ar fi trebuit sa fac asta...Niciodata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu