marți, 27 octombrie 2009

TE IUBESC

Cum as putea incepe decat prin a-ti multumi sincer…
Iti multumesc pentru ca imi suporti toate capriciile,iti multumesc pentru ca ma faci sa vad partea frumoasa a vietii,iti multumesc pentru ca ma faci sa zambesc atunci cand sunt trista,pentru ca esti alaturi de mine atunci cand ma simt singura…pentru ca ma lasi sa visez(sa ma visez impreuna cu C…intr-o zi o sa scriu numele intreg:D).
Te iubesc pentru ca vi si ma iei mereu de acasa ,numai sa ies cu tine in oras,TE IUBESC pentru ca imi faci toate poftele:X,pentrut ca stii cum sa ma impaci atunci cand ma superi(desi uneori ma supar fara motiv),pentru ca ESTI CEA MAI BUNA PRIETENA A MEA.
TE IUBESC pentru ca razi de mine atunci cand sunt aiurita si blonda cum zicem noi…pentru ca ma ai prima in top pe Hi5,desi eu numai am…pentru ca ma ai trecuta in agenda tel.’’iubi’’(sper ca mai sunt trecuta asa)…pentru ca nu trece o zi in care sa nu te gandesti la mine…ce fac…pentru ca ocolesti tot orasul ca sa ma aduci acasa .
Te iubesc pentru ca mi-ai demonstrat de nenumarate ori ca am cea mai buna prietena din intreaga lume,pentru ca incepi fiecare mesaj cu IUBI:D…pentru ca scoti ce e mai bun din mine…pentru ca desi esti zgariata la mana de pisica vrei sa scrii despre noi…pentru ca esti visatoare(poate chiar mai visatoare ca mine)…pentru ca vrei sa fugim in Sibiu pentru o zi la shopping cand o sa implinim 18 ani\:d/.Pentru ca esti inventiva,originala si trasnita:*.Te iubesc pentru ca iubesti negrul si rockul,pentru ca m-ai facut si pe mine sa-mi placa(putin)…penttru ca ai uitat cuvintele alea…pentru ca ai trecut cu vederea faptul ca anul trecut nu ne mai salutam la scoala…pentru ca intri la mine in clasa zambitoare si-mi zici:Ce faci iubi?...
Te iubesc pentru ca ma scoti din incurcaturi…pentru ca esti mai puternica decat mine,pentru ca ai facut pe psiholoaga cu mine..cand eram deprimata,te iubesc pentru ca esti a2-a persoana pe care o iubesc(dupa mami),pentru ca nu ne plictisim niciodata una de alta si daca ar fi dupa noi am vorbi non stop la telefon,pentru ca m-ai facut sa citesc o carte horror…te iubesc pentru ca esti transparenta,ca nu m-ai mintit niciodata…te iubesc pentru ca nu iti arzi parul cu placa,cand batem amandoua campii,pentru ca ma inspiri,pentru ca la nevoie ne-am intins una alteia mana,pentru ca ne avem una pe alta indiferent de ceea ce se va intampla…te iubesc pentru ca esti nonconformista si nu-ti pasa de parerile altora…Te iubesc mult si as mai scrie inca n-shpe mii de pagini:X:X:X…Te iubesc pentru simplul fapt ca existi si k te-am intalnit si ca ma accepti asa capricioasa cum sunt eu:X:X:X:X:…A+R=BFF.(hope so:x)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu